Çünkü tam bebeği temsil eden resmin önünde kocaman çekiliş afişi yapıştırmışlar katılmak istemediğim halde belki gider diye 20 kez katıldım ama gitmedi acayip sinirimi bozdu ? Neye benzediğini görmek için girdiğimiz uygulamada resmen zorla reklam yiyoruz ? Aynı sorunu yaşayanlar var mı?