ZeynepAsyaAnnesi 4 kilo ve üzeri bebekler sezeryanla mi alıyorlar? kesin bilgisi olan var mı devlet hastanelerinde
Sinem_45 ZeynepAsyaAnnesi Konuyla çok bağımsız ama sanırım bebişin 4 kilo ve üzeri hamileliğinde nasıl beslendin acaba?
Busel ZeynepAsyaAnnesi devleti bılmıyorum da ozeldeki doktorum 4ü geçerse normal herkesi zora sokabilir dedi hem bebeği hemde seni kilolu bebek normal doğum oluyor ama biraz yoruyor ve zorluyor dedi
ZeynepAsyaAnnesi Sinem_45 muz hurma kuru incir meyve kuruyemiş ve ev yapımı yoğurt yedim bol bol ve 3 lt yakın su içmeye çalıştım
ZeynepAsyaAnnesi Sinem_45 Sinem_45 ekmek veya hamur işi tüketmedim asitli içecekler cips vb zararlı şeyler tüketmedim ve sade maden suyu içtim
heyecandoruktaa2 Bn 4,735 kilo dogurdum devlette.Doktorum istersen normal olur ama zorlanirsn deyip benim kararima birakti.sezeryan oldum
heyecandoruktaa2 GozdeGunduzz ırsi galiba ya,bizde kilolu dogmusuz.Bence beslenmeyle pek alakasi olmuyor bu durumun.eger genetikte kilolu cocuklar varsa sadece su cubuk krakerle de beslensen bebek kilolu oluyor
Tiiffany GozdeGunduzz Bence değil. Bende gebeliklerimde cok tüketiyorum hepsi sezeryan üstelik hiç aksilik yaşamadım o konuda
ZeynepAsyaAnnesi GozdeGunduzz yaklaşık 7 aydan 9. Aya kadar günde 1 veya 2 tükettim 9 aya girdiğinde günde 3-4 çıkardım hem açılma olsun diye hemde süt artiruci özelliği var diye 38+5 şuan
GozdeGunduzz ZeynepAsyaAnnesi genetik deniyor bebeğin kilolu doğmasına acaba sizde mi çyle doğdunuz merak ettim ayıp olmayacaksa💕
ZeynepAsyaAnnesi GozdeGunduzz evet genetik de önemli tabi eşim ve ailesi hep kilolu doğum olmuş kayınvalidem söylemişti Dediğim gibi beslenmeme de çok dikkat ettim ama ben
Zehra_25x Bizdede genetik ben 5 kg 600 gram dogmusum kizlar 😂 bnm bebiste kilolu ve oyle dikkatte etmedm tabi yiyilmicek seyleri yemedim ama norml hayatima devm ettim ozellikle peynor kasar kuru yems falan yemedim arada bi iste