Annelik0707 Merhaba Geçen ay 7gün gecikme yaşadım normalde de gecikme oluyor gecikmenin 3günü yapmıştım silik çizgi çıkmıştı 4 gün sonra adet oldum . Bu ayda 10 gün geciktim gene adetin 3.günü yaptım negatifti tekrarlamalı mıyım ki acabaa stresten gecikme olur mu yada sonradan pozitif çıkan oldu mu adetten sonda
Freckles Annelik0707 Arada 1 hafta var canım bence testi tekrarla çıkmazsa bence daha da yoktur zaten. Stres vs kist falan çok etkiliyor. Hayıt tohumu çayı öneririm çok iyi adet söküyor ben onunla düzenledim ve hamile kalmamda da etki ettiğini düşünüyorum çünkü yumurta kalitesini artırıyor. Test yap yarın ilk idrarla, çıkmazsa bu çay adetini söker en azından kurtuluyor insan
Annelik0707 Freckles benim 2.gebeliğim olacak 4 yaşında bir oğlum var ona adet olmadan yaptım silik çıkmıştı şimdi adet geçti 3gün öyle yaptım gene negatif açıkcaıs pek hevesim kalmadı yapmak içinde ama başına böyle bişey gelen var mı aşırı merak ettim ama gene de deneyecem canım tavsiyem için çok teşekkür ediyorum ❤️
Annelik0707 Zehra_25x Bi hafta önceki testin negatif olması biraz beni olumsuz düşündürüyor ama umarım öyledir nasip diyorum ve yarın uyanır uyanmaz eczaneye koşup test alıyorum☺️
Bernakrc1 Annelik0707 canım bu aylarda oruçta etkiliyormuş öyle bi ihtimalin var mı benimde normalde düzenlidir bu ay 12 gün oldu hala da olmadım
Sevimozsuer kimyasal gebelik yasadim, simdi de gecikmem var 1 hafta gecti 2 3 gundur kasiklarimda belimde agei ve sanci gibi birsey var bi kac gun asiri uykum oldu ama bilincli bir dollenme yapmadik yasayan var mi yada bilgisi olan
Zehra_25x Hamile kalmak istiyorsan folik asit kullan bence ben internette okumustum duzenlide kullandim sonrasinda hemen hamile kaldm bilseydim basta kullanirdim belki sendede ise yarar