Ben doğumda değil ama over torsiyon ameliyatımda spinal anestezi tercih etmiştim. Bana sorarsan çok iyiydi. Şapşal gibi olup anın tadını çıkaramamaktansa daha iyi bence. Üstelik uyuşukluk geç gittiği için ağrı da geç geliyor ve dayanılmaz değil. Rabbim sana doğumların en en en kolayını en ağrısızını ve bebişlerin de en en en sağlıklısını nasip eylesin inşallah mübarek Kadir gecesinde ❤️ şimdiden Hayırlısı olsun inşallah 🙏