ArvenMom CayGetireyimMi ilk günden itibaren hep 2 en fazla 3 haftada bir gidiyordum devlette şimdi Özele gidiyorum haftada 1 çağırıyor
beyzacmvrc CayGetireyimMi ayda bir gidiyordum. 29 da gittim en son, bayramdan sonra gel dedi o zamanda 32-33 haftalık olmuş olucam. Sanırım 32 den sonra 2 haftada bir çağırıyorlar, 36 dan sonra da her hafta çağırıyorlar galiba.
Hilalttk16 CayGetireyimMi özele gidiyorum 30. Haftaya kadar 3 haftada bir çağırıyordu 30 dan sonra 2 haftada 1 oldu 😌36 dan sonra her hafta olacakmış
Ndkr CayGetireyimMi yarın Dr randevum var özel 30. Hafta dayız bakalım ne diyecek ama herkes gibi duydum bende 32 den sonra nts ye bağlanıyormuşuz sanırım
Ezgi0755 Özele gidiyorum 32 ye kadar ayda bir gittim simdi 36 ya kadar 2 haftada bir gidicez 36 sonrası haftada 1 şeklinde