sorybaby 17 ay önce sezaryen oldum spinal bol su ve bol şekersiz nescafe içtim spinali atabilmek sonrasında bel ve baş ağrısı olmasın diye ilk yürüyüş biraz acılı oluyor ama kalkmaya çalışın sonrasında da yatarak geçirmeyin kendinizi yormadan bol bol yürüyün daha çabuk iyileşirsiniz yatarak iyileşme süresi uzuyor sağlıkla gelsin inşallah bebeğiniz 🥰