Nevakuzey Merhaba,38+4 iki gün koyu kivamli hafif Sarı akıntım oldu,bugunde hafif kahverengiye dönmeye basladi. Sebebi nedir? Baskıda hissediyorum.
Senaykork Nevakuzey Nisandir büyük ihtimal rengi herkesde farklı oluyo sancin yoksa hastaneye hiç gitme geri eve gonderiyolar zaten endişe etcek bı durum olduğunu sanmıyorum
020elvn Nevakuzey benim 39+4 te öyle koyu leke olmuştu nişandı hastaneye gitmiştim hemen nst de sancı çıkmıştı. Diğer güne sancım başladı ertesi günde doğum yapmıştım.
Nevakuzey Senaykork zaten iki haftadir nst sancim cikiyor ama hissetmiyorum. Acilmam 1 cm. İkinci gebelikte hızlı acilman olur diyenler vardi ama oyle degilmis demekki :)
Senaykork Nevakuzey benimde 2 gebelik temmuzda doğum 🤣 İlk cocukda 2 cm acilmam vardı eve gönderdiler , 3 gün sonra doğumu onlar başlattı yoksa hiç çıkmaya gönlü yoktu İnşallah kolay bı doğumunun olur evladiniza kavuşursunuz ❤️