EymeninAnnesi__ aynen canım böyle bebek ben hiç görmedim kime benziyo bilmiyorum ben çok fenaymışım 🤣 dün bi sürü yer gezdik gıkı çıkmadı yavrumun, gezmeyi de çok seviyo bakınıp durdu. Şapka ve kremi aman unutmayın da Nisanda çok sıcak olmaz diyip almıcaktım son dakika aldım iyi ki almışım yoksa çıkaramazdım dışarı. Bide şapkayı fötr tarzı alırsanız çok daha güzel koruyor. Nacizane tavsiyem. Sizin de çok güzel geçer inşallah tatiliniz. 😍