EymeninAnnesi__ çok buruk bir bayram benim için dedemi kaybettim annemler memlekete gitti 2 kız kardeşimle erkek kardeşim evde tek kalacak bayramdan sonra gelirlermiş. Ordan bana gelene kadar bı 700 TL bütçe gerek o kadar parada yok bizim de arabamız yok gidip getirsek bende gidemem oturdum ağladım. Kardeşim çok buruk bir bayram dedi annemler yok üçümüz tek kalıyoruz ve ilk kez baklavasız bir bayram olacak dedi bu lafı beni yıktı. Öyle bir çıkmaz ki keşke elimden bişey gelse, eşimin ailesiyle de görüşmüyoruz artık kendisi gidecek akşama doğru. Allah beterinden korusun ama benim için hiç güzel geçmeyecek bir bayram oldu bu sene 🥺 bakma böyle gülüyorum içim çok kötü gözlerim her saniye neredeyse yaşlı şekilde 🥺