Asel1211 Bulantılarım azaldı gibi hissediyorum bıraksam başa sararım diye korkuyorum ne zaman ve nasıl bıraktınız prilamı
Happybabyyyy Asel1211 merhaba ben 26. Haftamda bıraktım çok yoğundu bulantım bıraktığım an günde 3 kere fakan kusuyordum. 26. Hafta da azaldığını hissettim yine günde bir iki kere kusuyordum ama geçti artık çok şükür siz nasıl hissederseniz ona göre davranın 😍🤍
Nymphadora Asel1211 ay ben 21. Haftadayım en son kutu bitince almıyım geçti herhalde bulantılarım dedim iki gün sefil oldum kusmaktan 🙈 nasıl ne zaman geçecek onu da bilmiyorum 🙈🙈
Almilosum Asel1211 ben 8 haftalıkken başladım 33. Haftayim hala devam ediyorum dün unutmuşum icmeyi sabah mide bulantilarim berbatti ictim sabah anca etki etti pismanim unuttuğuma 😔
Moruk07 Ben korkumdan içmeye devam ediyorum 6 hafta bile başlamıştım şu an 21′deyim birkaç kere bıraktığımda mide bulantısı yaşıyordum o da beni korkuttu doktoruma sordum sıkıntı olur mu diye sorun yok dedi prilam zaten basit bir ilaç
Tugcetoprak_ 16+3 normalde her akşam 2 tane içiyordum. Bire düşüreyim bakayım dedim ve bulantım olmadı. Bu akşam da 1 tane içtim.. zamanla bırakmayı düşünüyorum.