Gebeanne45 Kızlar karnım sürekli sertleşiyor özellikle yemek yedikten sonra sabahları çok az yumuşak kalıyor daha sonra tekrar sertleşiyor sebebi nedir acaba yaşayan var mı benim gibi ?
Alya09 Gebeanne45 valla bende 33 haftalığım karın sertleşmesi sancı hepsi var yarın kontrolüm var doktora sorucam bende
Gebeanne45 Alya09 doktora sorunca buraya da yazar mısın sancı bendede. Var tuvalet sorunum var çünkü karnım da taş gibi sertleşiyor ya
Alya09 Gebeanne45 canım doktoruma sordum normal diyo normalde sancım ağrım olur nst de sıfır sancı çıktı ya normaldr ols bu kadar olmaz heralde o dakka bebek hiç fazla hareket te etmedi
Nurcangulpideci @Gebeanne45 benim de öyle 35+3 olduk bizde. Doktora sorduğumda magnezyum verdi,uzun süreli olan bir sertlesmeyse nst girmeniz gerekir dedi bi de karnımızı çok sevmicekmisiz. Sebebini bilmiyorum ama öyle demişti.
Gebeanne45 Nurcangulpideci karnımı dediğiniz gibi ben çok sevmiyorum oğlum hareket ettikçe de sertleşiyor neden öyle dedi acaba doktor
HanifeAsya Nurcangulpideci neden ki acaba çok merak ettim ben sertleşince yada gün içinde elim karnımda evdeyken ☺️
Nurcangulpideci @HanifeAsya hic bilmiyorum cidden o an sormak da aklıma gelmedi ama gerçekten karnımı sevip oksamayi bıraktığımdan beri çok rahatsız edici sertlesme yaşamadım.
Nazsylu Nurcangulpideci rahim kaslarını gevşetip doğumu tetiklediği için kasılan ve sertleşen karın okşanmaz🥰
Nurcangulpideci @Nazsylu demek ki bu yüzden demiş 😁 okşasam da zaten bi düzelme olmuyodu ama yanlış bisey yapıyomusum yine de aydınlattığınız için teşekkür ederiz 🌸
Nazsylu Nurcangulpideci bende aynısını yapıyordum doktorum böyle uyarmıştı ne demek hepimiz birimiz birimiz hepimiz için burada ahhahahaha 🥰😂
Elvanmirza Bende 33 haftadaym nefes darlığı ve karnimda sertleşme hissediyorum bir haftadır kabızlıkta artısı 😔demir İlci kullaniyodum yan etkilerine baktım nefes darlığı kabızlık yazıyordu iki gündür bıraktım içmeyi şuan biraz daha iyiyim