Kumsal35
Hayırlı geceler Arkadaşlar 2nci hamileliğim bu 35 haftaligim ve aşırı enfeksiyonum varmış ilk hamileligimdede vardi benden yavruma geçmişti yoğun bakımda yatmıştı ve normal doğum olmuştu. Bu hamileligimdede geçecek diye korkuyorum yine aci cekecek diye yavrum normal doğumda anneden bebeğe geçiyor ya enfeksiyon acaba Sezeryanda da geçer mi enfeksiyon geçmezse bebeğe sezeryan olmak istiyorum bilgisi olan 😥😥