Kızlar son 36🥺 zaman su misali akıyor o kadar şaşkınım ki ne ara bu kadar az kaldı aklım almıyor 🤦🏻♀️ korkularım artmaya devam ediyor, ortada daha hastane çantası yok🤦🏻♀️ normal doğum yapmış anneler biraz bahseder misiniz ağrılar sancılar nasıl, ıkınma kısmı mi zor ağrı çekme kısmı mi zor? Çok merak ediyorum dayanılmaz bir acı mı oluyor anlatır mısınız biraz 🥺