Mevsimsel geçişe yakalananlardanim.. bademciklerim çok fena ağrıyor, ve öksürdükçe zonkluyor. Doktor sadece gargara ve burun için tıkanıyor diye sprey yazdı. Evde doğal olarak nasıl geçirebilirim bu boğaz ağrısı ve öksürügu? Ay ağlıyorum gerçekten kaç gündür bıktım 😔😓