Sekermom Kızlar 14 haftalık hamileyim bugün doktor plesantanın aşağıda olduğunu söyledi bu şekilde olup ilerleryen dönemlerde yukarı çıkar mı
dilarakerem01 Sekermom gebeliğin başlarında plasenta aşağıda yerleşmiş olabilir. Ama gebelikle beraber rahim büyüdükçe zamanla yukarı çıkabilir
Aliyna Sekermom evet bana da öyle demişti ama rahim ağzını kapatmıyodu ve yerleşmemişti bebek büyüdükce yukarı doğru çıktı sorun olmadı
EAT Sekermom 17+1im bizimde plesanta aşağıda doktorumuz 24üncü haftadan sonra yukarı çıkmalı genelde çıkar yukarıya çıkmazsa ameliyat yani sezeryanla almak zorunda kalırız dedi.
Semavekayra Sekermom düzeliyor canım bende de vardı cinsellikten uzak durun demiştir doktor dikkatli ol
miraninannesi_ Benim de aynıydı 18 19 da çıkar merak etme bende kırmızı 2 kere kanama bile oldu aklım çıktı ama Allahıma şükür korudu bizi
Love13 Sekermom canım banada 22.haftada detaylıda söylediler rahim ağzımı tam kapatıyormuş doktorum bana yukarı çıkmaz daha dedi ama seninki gibi erken dönemde olanların çoğu rahim büyüdükçe yukarı çıkıyormuş. Henüz çok erken bir dönemde öğrenmişsin o yüzden endişe etme sadece önlemini al ilişki falan yasak zaten bide kendini çok yormamaya çalış inşallah düzelir bir an önce 😍
Sekermom Sağolun kızlar baya kişide oluyomuş içim rahatladı biraz rabbim herkesin bebişini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🥹🤲
Dra21 Bende 14. Haftamdayım aynı sorunu banada söylediler bir kısmı aşağıda rahim ağzına doğru ilerde yukarı cıkabılırmıs ınsallah cıkar biraz moralimi bozdu bir durum herhangi bir kanama durumunda acile başvuracağım şuanlık yok inşallah olmaz