Denizinannesi07 benim 35 haftalıkken dönmüştü canım hala aynı pozisyonda ama 2 gündr arttı çatı muayenesinden snra oldu. Çatı muayenesinde canım çok acıdığı için ben sezeryan olmayı tercih ettim yapamam diye 23 unde sezeryan olcam bnde nasipse ama benim kız sinyal veriyo galiba normal gelecek heralde 23 ünden once😊