asya2425 ben adetime iki gün kala ovülasyon testi ile öğrendim ama benim gebelik testi de çift çizgi çıkmıştı hemen arkasından yapmıştım istersen sağlık ocağına git kan ver zaten varsa çıkar canım adetine az kalmış zaten bende iki gün kala beta baktirdm kan verdim varsa kana geçmiştir zaten