Yagmurcmn Spinal anestezi ile sezeryan oldum bacaklarım ağrısından duramıyorum başına gelen varmı nezaman geçer ne yapmalıyım
Tusse18 Yagmurcmn merhaba bebeğiniz hayırlı olsun öncelikle kistiniz varmış kisti de aldılar mı sezaryende size bir sıkıntı çıkardı mı