rabiaudn dışarıda oda sıcaklığında 3 saat
Buzdolabının normal yerinde 3 gün
Buzlukta 3 ay kalabiliyormuş sütler.
Ben her gün süt götürüyordum yoğun bakıma o yüzden gün içerisinde sağdıklarımı poşetlere koyup sağdığım tarih ve saati yazıp buzdolabında bekletiyordum ve yarın hastaneye gidiyordu zaten. Eğer hergün götürüyorsanız böyle yapabilirsiniz. Ama götürmeyecekseniz direkt yine tarih saat yazıp buzluğa koyun.
Ayrıca farklı saatlerde sağdığınız sütleri birleştirmek için sütlerin sıcaklıkları aynı olması gerek. Mesela 12 de sağdım biberonla buzdolabına koydum, 3te tekrar sağdım başka bir biberonla buz dolabına koydum 1 saat kadar sonra sıcaklıkları aynı olacağı için onları bir biberona birleştiriyorum ve o gün emzireceksem bu şekilde sağılmış süte ihtiyacım yoksa süt poşetine koyup buzluğa atıyorum yolculuklar da vs kullanmak için. Size de fikir olsun.