Tekininannesi Tulayakcar mol gebelik olabilir mi cunku mol gebelikte değer çok yüksek olabiliyor umarım değildir
nurr0101 Tulayakcar Canım ben de Bebeğimi öğrendiğimde 6 haftaliktim ve betam 48 bin küsür çıkmıştı 1 hafta sonra yani 7 haftalikken kadın doğuma gittim kesem de görünmüştü kalp atışını da duymuştum
Sevimozsuer kimyasal gebelik sonrasi adet gecikmesi yasiyorum bi hafta kadar geciktim kasik agrim oluyor 2 gundur surekli uykum var fakat bilincli bi sekilde dollenme yapmadik zevk suyu denilen sey yada ufak bi dol ile mumkun mu hamilelikk
777gonul_ Tulayakcar vajinal ultrasonlada baktirdinizmi çoğu zaman ustden görünmüyor bendede ustden görünmüyor vajinal ultrasonlada baktiriyorum kilolu insanlarda ve karni yağlı insanlarda üstden gözükmez değerin çok fazla gözükmesi lazimdi
777gonul_ 777gonul_ geçen hafta bende gittim üstten bişey gözükmedi alttan baktı nokta gözüküyor dedi ama kesin olarak hamilesin demedi yarın gidicem inşallah görürüm