38 haftada . 33 haftalarda nst sancım çıkıyordu fakat 2 hafadır sancı çıkmıyor fakat 3 gündür her gece ben bu gece doğuruyorum diyorım😂😂 duş alıp hazırlanıyorum nerdeyse ama gelen giden yok . Karın agrım belimden vuruyor zaten sürekli agrıları olan biriydim ama. Yani normal artık son dönemlerimiz agırlaştım karın geriliyor bebek geriyor falan.