35+5 haftalığız aşırı derecede sürekli olarak midem yanıyor özellikle yattıgım gibi başlıyor geceleri hiç uyku yok kaç kutu gaviscon bitirdim sayamadım başka çözümü çaresini bilen var mı? Ya da bu kadar yanma normal mi bu haftalarda ne yapabilirim acil yardım lütfen