Chescake 2 hafta önce aynı sorundan bende korkmuştum ana korkulcak bişey yokmuş bebekler uyku donemiymis bu aralıklar bizler gibi değillermis uyuduğu için hissetmuyorsundur ya da rahim duvarının arkasına gecersede hissetmemek çok normalmis doktorym söylemişti içini ferah tut bende 2 gün kendime ızdırap etmiştim 🙏😊