Kubradly Merhaba güzel annelerb, 24+3 günlüğüz henüz fakat tam anlamıyla bebek hareketlerimi hissetmiyorum yani zaman zaman karnımın altında balon patlarmış gibi bişeyler oluyor ama nebileyim anlamadım bebeğim de kız bu arada böyle olan var mı?
symag Kubradly 16 haftada benimki top gibi karnımın bir sağında bir solunda dışına yumruk gibi oluyordu. Şuan 18 haftaligiz biraz hissediyorum .
Tump06 Kubradly ben 14 haftalıkta hissetmeye başladım ve sürekli vuruyor bişiy yememde yemesemde ama korkma aksi bişiy olda kontrolünde doktorun söylerdi bazı bebekler az hareket ediyormuş