gokcesgoktas ilk hamileliğimde 3 hafta sürmüştü kahverengi tatlı kasıgı kadar günde 3 kere falan oluyordu. Takip ediyorum sürekli. En son doktor progestan iğne yaptı 1 tane öyle durdu 1 haftada 🙄
Şimdi 2. Ye hamileyim 5hafta 6 günlük bugün pijamama gececek sekilde pembe kanama oldu. Takipteyim ona göre doktora gidicem 🥴🤷