casper12 gerçekten mi bende biraz öyle düşündüm ama başkasından duymak istiyor insan ben diyabet takipliyim şekerim çıkmıyor ama takip yapılıyor diyetisyen tüm ölçümleri bir kağıda yazdırtıyor doktora doktor bebek biraz iri yazmış nu hafta için ondan çok endişe etmiştim ama sonra hesapladım o 32 de son gündü ve 32 dersek ever biraz iri kaçıyor gibi ama 33 girdik bu hafta için de normal gibi… ben böyle düşündüm ama sonrada kendim mi olumluyorım diye kendi kendime düşünür oldum