Zeynep_Sedat IremAtasever yaaa gözünüz aydın sağlıklı gelsin prenses ❣️🌹 darısı bana olsun bu müjdeyi vermeyi bende çok istiyorum
Tbsra95 IremAtasever sana birsey diyim mi cok sanslısın benim de kızım var dünyalara bedel kız annesi olmak cok güzel bir duygu duygulandım yine Allah kucağına almayı nasip etsin
EymeninAnnesi__ IremAtasever rabbim banada nasip eder inşallah bir oğlum var 2. Ciyi düşünüyoruz ama bu sene yazdan sonra allah hayırlısını versin😍 rabbim analı babalı büyütsün saglıcakla kucaginiza almak nasip olsun insallah canimmm 🌸❤️
Bebegiiimmmm IremAtasever benimde bi oğlum olacak henüz ilk gebeliğim ama bi tane de kızım olsun istiyorum ilerde bende böyle yazar mıyım bilmiyorum kız çocuklarını çok seviyorum sağlıkla kucağınıza alın inşallah 💕
Bosunadunya IremAtasever adına çok sevindim bende 13 haftalıkken gittim belli değil 16 haftalıkken gel dedi meraktan catliyorummm🤭
Gmzkzk IremAtasever 13 haftalıkken değişme ihtimali oluyor sanırım organlar tam oluşmadığı için bazen tesisler gec aşagı inebiliyormuş net 15 16 hafta diyorlar ☺️Tebrik ederim sizi ☺️
__mom1 Hayırlı olsun inşallah en kısa zamanda ben de öğrenirim çok merak ediyorum 12+3 ikili testim var o zaman sorucam
Maras46konya-00 __mom1 bende aynıyım 12+2 cinsiyet tahmini yaptı önceden mayısın başını bekliyorum test sonucunu bekliyorum
__mom1 Maras46konya-00 benim şuan 11 hafta haftaya 2li testim var onu bekliyorum 🤩 bi de zaten fetal dna yaptırıcam doktorumla görüşüp o da sanırım 2 haftaya kesin belli oluyor 3 hafta içinde öğrenirim inşallah 🤩🤩🤩