İlk 2 gün çok zor gerçekten. Sonraki günler ağrı kesici vs. hafifletiyor ağrılarınızı yavaş da olsa yürüyüp hareket edebiliyorsunuz ama tek basiniza yatıp kalkamiyorsunuz, yan yatamiyorsunuz yalnızca sırt üstü. Spinal oldum ameliyat esnasında omzuma giren ağrı harici hiçbir ağrı hissetmedim bebeğimin sesini duydum, gördüm öpüp kokladım ama ameliyat sonrası dayanılmazdı. Bi şekilde geçiyor ama o an bu kadar kötü olduğunu neden kimse söylemedi diye ağlıyor insan