basaranbebek Kızlar merhaba ilk kez buraya yazıyorum☺️ Kaç haftalıkken doğum yaptınız 38+4 olduk popo kısmımda aşırı baskı hissediyorum ve dünden beri afedersiniz 6-7 kez büyük tuvaletime çıktım sizce doğum yaklaşmış mı görüşlerinizi merak ediyorum.🌸
Edamom25 basaranbebek bizde 38+6 olduk bende de aynı durum var aşagı dogru baskıda arttı ama gelen giden yok bende burda bekleyeyim
basaranbebek Edamom25 bayramda 2 gün doktorum olmayacakmış o yüzden dahada arttı endişelerim bayrama kadar doğar demişti ama böyle beklemek çok zor bapıcam bilmiyorum umarım biran önce gelir güzel kızım😑
Elifaras_ Ben 24 üm ama sizin yaşadıklarınızı okuyunca 38 den ürküyorum .. kaçıncı haftadan sonra zor olmaya başlıyor
melek79 Elifaras_ 35 den sonra başlıyor 38 sonrası zulüm😂😂 gözünü korkutmak gibi olmasında 😂 kendini alıştır
basaranbebek Elifaras_ zor bi hamilelik yaşamadım ama bu 1 haftada bayağı ağırlaştım korkutmasın seni ama son günlerde zaman inan ki geçmiyor ve doktorum bayramda 2 gün olmayacağı için artı bi stresim var
Edamom25 basaranbebek benimde doktor yok nisan 25 26 gibi görünüyor dogum doktorun dediğine göre ama bilmiyorum nasıl olacak
Edamom25 basaranbebek ay amin inşallah bir sancıda kurtarsın rabbim sag salim alalım bebeklerimizi kucagımıza