Merhaba kızlar. Ben 36 haftalık hamileyim. Dün afedersiniz gece çok kötü ishaldim. Evdekilerden farklı birşey yemediğim halde sadece bende vardı. Bugünde iftara yakın kötü bir şekilde kustum. Netten okuduğum bazı yazılara göre doğum belirtisi olabiliyormuş bu durumu yaşayıp doğum yapanınız var mı acaba? Kaç gün sonra doğum yaptınız?