Acuka Kızlar sol belıme anıden bıcak saplanır gibi batar girer gibi anıden agrı gırıyo ama duzenlı degıl yürüyorum gecmıyo oturuyorum gecmıyo bu doğum seysı degıl deme
Burcinkmslgl Acuka Bende 29.haftadayım 2 gündür bazen adet olucakmışım gibi ağrı oluyor kaşıkta da ağrı oluyor normal mi bilmiyorum doktora da gitmedim işimiz zor 😔
Babytmr Acuka doğum sancısı öyle değil canım belin ve kasığına aynı anda girer. Sanki afedersin tualetin gelmiş yada gaz sancısı girmiştr karnına aşırı ağrı yapıyomuş gibi.