Selvikan Merhaba kizlar ben dün ilk kontrolüme girdim kese göründü şükür, doktor bayramdan sonra kalp atışlarını duyabiliriz dedi sizce mümkün mü ? Bana daha çok erken geldi. Siz hangi haftalar da duydunuz ilk kalp atışını?
Minnakkurabiyeveannesi27 Selvikan kaç haftalık girudn kuzum keseyi ben 6+3 dubkalp atışını duyamadım yolk sesesi felan oluşmuş ama daha çok küçüktü görülmedi kalp atışı beni dinlersen 7. Haftadan sonra git
Selvikan Minnakkurabiyeveannesi27 daha 5. Haftadayım bayramdan sonra 6+4 falan oluyo sanırım doktorun gel dediği zamanlar
Merve171214 Selvikan ilk bebeğimde 7 haftalıkken duymuştuk şimdi ikinciye hamileyim salı tam haftalık oluyor kontrole çağırdı kalp atışını duymak için
Betulakarr Selvikan ilk 5+6 da cok az duyduk cok yeni olduğu için 5 gün sonra gelin gümbür gümbür dinleyelim dedi doktorum vajinal muayene yapıp strese girmemi istemedi çünkü 6+4te gümbür gümbür duyduk kızımın kalbinin sesini 🥰
Alir Ekstra konu açtım ama pek gören olmadı konuyla alakalı diye buraya yazayım dedim ☺️ 8bhafta 4 günlük gebelikte kalp atış hızının 100 olması normal midir ?🫣