Merhaba
37+6 haftalığız bugüün 2 gün önce çatı muayenesi yapıldı. Yapıldığı gün tırnak ucu kadar pembe leke peçeteye bulaştı. Bugün de pıhtı şeklinde sümüksü renksiz bir akıntı peçeteme geldi. Nişanım mı gelmiş oldu 🥲 bebişin hareketlerinde herhangi bir sorun yok gayet iyi durumda ☺️