Merhaba. Doğumu nasıl yapmak istedigime karar veremiyorum. İkinci gebeliğim, ilkinde sezeryan olmuştum ama doktor ve hemşirelerin ilgisizliğinden baya zor geçirdim ve atlattım. O yüzden sezeryan konusunda aşırı endişeliyim. Normal doğum da asla yapamam diye düşünüyorum acı esigim çok düşük.