Meerrii Merhaba kızlar adet söktürücü kullanıyordum doktorumun dedigine gore iki gün önce adet olmam gerekiyordu ama olmadım son günlerde kasıkların da ağrı oluyor ve bel bölgemde de ayni şekilde agri oluyor birde karnım dan sesler geliyor ya. Bugün kasık ağrım yoğunlaştı gündüz ağrım vardi fakat akşam daha yoğunlaştı özellikle sol kasığım. İki gün önce normal gebelik testi yaptım bir şey çıkmadı bilemedim yani şu an acile mi gitsem yarın sağlık ocağına mi gitsem bilmiyorum
Ndkr Meerrii bende normal test yaptım negatif çıktı 1 aylık gebeymişim halbu ki tarlusal kullandım olamadım sonra ikinci kutuyu al diyoruz eşim çünkü Kasık şişliği ağrısı göğüs hassasiyetindsn uyuyamıyor yürüyemiyordum Dr a gittim sağlık geçmişimden dolayı Pcosluyum bu arada ve 6 haftalık hamile çıktım erken testlerden almam gerekmiş normalde çıkmıyormuş ama bilemezdim çok şükür 30 olduk sağlıklı inşallah sizinde böyle bana benzer bir hikayedir
Tbsra95 Meerrii bende progestan iğne vurulmuştum 2 toz gecen ay ama cok uzun süre adet olmadığım için geç söküldüm ama siz yarın tekrar doktora gidin bence
Meerrii Ndkr Rabbim hayırla ve kolaylıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşAllah 🤲 Bugün hastaneye gideceğim bakalım hayırlısı neyse o olsun inşAllah 🤲
Meerrii TomrisHanim Benim kendi doktorum var zaten önce bir test yaptırıp daha sonra doktorun yanına gideceğim inşAllah hayırlısı neyse o olsun 🤲
Sevimozsuer kimyasal gebelik yasadim, simdi de gecikmem var 1 hafta gecti 2 3 gundur kasiklarimda belimde agei ve sanci gibi birsey var bi kac gun asiri uykum oldu ama bilincli bir dollenme yapmadik yasayan var mi yada bilgisi olan