Yldzhra ilk gebeliğim ikizdi birini 12haftalıkken kaybettim sonrası hep sıkıntılıydı ve enfeksiyonum vardı o yüzden oldu ikincide de çok ağır gribe yakalanmıştım o yüzden oldu canım normal yakın mesafe bir düğünse sıkıntı olmaz inşallah ama uzak mesafeyse doktoruna danışman gerek bence mutlaka