aleeyllz12 KIZLAAARR BİZİM YARIN GÖRÜŞ GÜNÜMÜZZZ OĞLUŞUMU GÖRMEYE GİDİCEM🥹🥹 2-3 hafta sonra detaylı ultrasonumuz var dualarınızda bize de yer verin💓 Sizler nasılsınız nasıl gidiyor
262223-- aleeyllz12 bende Çarşamba günü gideceğim 19 haftalık olacağız 😂🦁💙bizimkide erkek siz kaç haftalıksiniz
ilkimbebee Ayse1005 aynı haftadayız bizimde 35+0 yarın miniğimi görmeye gitcem bende çok merak ediyorum kaç kg oldu
Mrsfly aleeyllz12 gurban olam şuna görüş günü demeyelim kızlar ya 😂😂 bi tuhaf oluyorum okuyunca haha.
znemre95 Mrsfly ben ilk gördüğümde kocası hapiste olanlar için sanmıştım sjdhdh neyse ben de çarşamba görmeye gittim cinsiyeti kız yavrumun. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin emanetlerimizi. 17+5ten yazıyorummm
Ayse1005 ilkimbebee gittim ben 2400 dedi suyu azalmış maalesef yakın takibe aldı perşembe günü de sonuç aynı olursa pazartesi alacağım dedi
ilkimbebee Ayse1005 zamanında kucağımıza almayı nasip etsin Allah canım havuç suyu içmeni tavsiye ederim bi yerde okumuştum gebelikte su azlığına havuç suyu iyi geliyor
Zeynayzey aleeyllz12 bizimde yarın görüş günümüz 37 haftalık olduk sezeryan için gün vercekler iyice heyecan sardı 🥰