Goktug61 aslii57 benim ilk aşılama da tuttu canım hatta hamile kalma ihtimali çok düşük felan yazıyor heryere hiç moralimi bozmadım hep iyi düşündüm tabi herşey nasip Allahım a şükürler olsun hamileyim Allahım inşallah isteyen herkese nasip eder 🙏
aslii57 Amin inşallah canım benim de 19 unda aşılamam olacak çok stres yapıyorum. Kaç yumurta gelişti sende ?
Chescake Günü gününe adet olan hiç bir belirtim yoktu. Rahim filminde pcos oldugumu ögrendim. Aşılama yaptırmak istedim 3 yumurtam oluştu ilkinde tuttu.
Chescake Sadece ağır işler yapmadım ev süpürmek gibi vs. Çalışıyorum işe gittim geldim. Sadece aşılma yapıldığı gün hiç kalkmadan yattım