ucr13 Kızlar sabahtan beri vajinamın içinde bıçak batar gibi bi his oluyor bu neyin nesi 15 haftalık hamileyim
Pamuk ucr13 Bende enfeksiyon falan yok idrardada yok 15. Haftadan beri aynıyım. 17ye geldim daha çok hissediliyor sızı var kasigimda vajinamda bıçak saplanmasi. Doktorum normal diyor bebek büyüdüğü için vajinal baskıdan oluyormuş.
adygepsase ucr13 2 gundur bende de oluyor doktoruma sordum idrar kulturu testi yapalim yarin mutlaka gel dedi enfeksiyon var mi diye kontrol edecek sanirim siz yine de doktorunuza danisin
ucr13 @Karbeyazi25 enfeksiyon sanmıyorum yanma ağrı vs yok ama ayaklarımı üşütmüş olabilirim ondan olur mu ki
Thenorth88 Pamuk ay aynılarını yaşıyorum bi haftadır , 17 haftadayım bende, 2 gün sonra bende doktora gidicem bakalım ne dicek😪korkuyorum ya istemsizce
Pamuk ucr13 Bende doktor normal dese de korkuyorum otururken aniden alttan bisey saplanıyor gibi oluyor. Yarın yine kontrol var bakalım
ucr13 @Pamuk evet otururken yatarken durduk yere oluyor kendimi de yormuyorum hiç ondan mı acaba desem 2 gün sonra gidicem ben de