Arkadaşlar Mersin’de medikalpark Ahmet yıldızbakana gidiyorum hala sezeryan veya normal demedi önce muane edicem dedi 37+2 Bayram sonrası muane edicem dedi ben normal istemedim ama son an karar vericez dedi. Ben Maraş’tan geldim depremden lütfen bana yardımcı olun normalde uyusturma yapıyor mu gidenler yazar mı kızlar