Suheyla2 tesekkur ederim, emmesi iyi 20-25 dakika uyandırarak emziriyorum. Atletimi ve üzerine ortecegim battaniyeyi vücuduma sardım sonra yatağa onlarla yatırdım. Pis pis yaparak elimi çekmeyerek tam uykuya dalana kadar. Gece 1 den 5 e kadar uyumuşuz bütün gün ayaktaydik o daha uyurdu ama ben uyandırdım 5 de pertim çıkmıştı. Insallah böyle devam eder uykusu, gorumcem geldi bi gün önce o nazar etti diye düşünüyordum onun çocukları bu kadar sakin değilmiş de hep ağlamıslarda neymis de.