Esraesra08 Mervenacarr eltim ve görümcem baby me kullanıyor kesinlikle sızdırmadıklarını söylüyorlar slepyy kullanmış bir kere görümcem o sızdırmış bende ebebekten gidip baby me yi stokladım😉
Tugraseda Mervenacarr denemeden bilemezsiniz nacizane fikrim sakın stok yapmayın. Oğluma hep prima premium care kullanıyodum bi gün kalmadı markette sleepy aldım. Biliyosunuz sleepyde gayet kaliteli cokta tutulan bi bez. Ama benim bebeğime yaramadı pişik yaptı. Dahada bez değişimine gitmedim
Merve171214 Mervenacarr prima premium care kullanıyorum 17 aydır bir kez bile ne sızdırma ne pişik yaşadım ikinciye hamileyim bunda da aynısını tercih edicem 12 saat kalsa bile az sızdırma pişik yapmıyor
Yeso- Molfix pure&soft kullanıyorum parfüm içermiyor ve yumuşacık sert bir yapısı olmaması hoşuma gitti
Emnbhdr- Esraesra08 bebeğinize iyi gelip gelmeyeceğini bilmeden bez stoğu yapmayın bence en iyi markalar bile pişik sorunu yapabiliyor
Ececec Prima Premium care aldım. 2 paket 1 numara, 2 paket de 2 numara. stok yapsam mı yapmasam mı bilemedim totosu ya sevmezse diye.