CagZ Merhabalar perşembe günü hCG 627 iken şuan 1400lerde.yarın kadın doğuma gideceğim hayırlısıyla. Regl 2 hafta geçti son regl 5 Mart. Umarım hayırlı bir sonuçla çıkarım erken değildir. Bu arada iyi ki varsınız 😇