ornkav benim nişan doğumdan 3 gün önce gelmişti, rengi pembemsi şeffaf bir akıntı , bnde koşa koşa hastaneye gittim 2 cm acilmam da vardı sancı gelmeden nişan ve acilmanizin bı anlamı yok diyip eve gönderdiler hiç boşa gitmeyin yani , siz hissetmiyosaniz yalancı sancilardir büyük ihtimal