Makaron bence fazla evham yapma yazılan ilaçları sen de kendi çapında internetten bir araştır ama kullan bence milyonlarca insan kullanıyor zararı olacağını düşünmüyorum ben de folik Asst şu an kullanıyorum mesela midem çok kötü diye mide hapı yazdırdım ama riske atmamak için onu kullanmadım ama folik Asst bildiğim kadarıyla önemli💕 etrafı da çok dinleme herkes çok bilmiş ilaç kullanma şunu içme diyip duruyorlar