Sevvallll12 Arkadaşlar 23 haftalık hamileyim. Bugün geceden beri sağ göğsümle karnımın birleşim yerinde acaip şekilde bir ağrı var. Dayanamıyorum. Normal mi bu acaba ya
Gozdece_06 Sevvallll12 sebebini tam bende bilmiyorum canım ama senin yaşadığın haftalarda benimde çok sık yaşadığım bi durumdu bebeğin olduğu pozisyon senin oturma şeklin falan çok etkiliyor oturma şeklini değiştir mutlaka bellini destekle ve çok ağrın olduğunda uzanıp sol tarafına doğru yat istersen ben doktora sorduğumda sadece normal dedi geçti bide mideden olabilir diyip rennie yazmıştı ama midemle alakası yok kemiğim batıyor gibi ağrıyordu.
Nazli0309 Aynı durum bende var özellikle akşam yemekten sonra, sanırım rahim büyüdüğü ve yukarı doğru çıktığı için
Rabiabacak10 Aynı ağrıyı bende yaşıyorum ara ara kas ağrısı ben akalazya hastasıyım bahsettiğin yerden ameliyat oldum yutma güçlüğüm vardı ve sağ göğsümün aştı ağlıyordu göğsümün olmadığını biliyordum Meğer o hizada yemek borumun kaslarının ağrısıymış
AlyaLinaaa Bende de aynı ağrı 22 haftalıkken başlamıştı ne yapsam geçmedi şuan 29+2yiz azaldı çok şükür 🥲