Bvvr Kızlar 31 haftalık hamileyim ve 2. Gebeliğim aşşırı derecede kasık ağrım var hatta sağ bacağımı hissedemez oldum ama ne kanama nede suyum var. Acaba normal midir sizde de oldumu böyle?
Momofthemert Ya aynı şekilde 31 haftalığım 2. Gebeliğim dün yattıö gece ilk defa başıma böyle bişey geldi tam kasık değil böyle bacak aram yanları gibi adet ağrısı gibi çok tuhaftı koktum bir saat uyutmadı kanama vs bendede yok anlamadım ne oldugunu kontroldede sormadım bugun unuttum sadece kasılmalarım çok arttı magnezyum yazdı doktorum 🙄
Bvvr Momofthemert valla benim bayağıdır var kasık ağrısı ama bu son 2 gündür sağ bacağımı çok fena etkiliyor kasık ağrısı.