Ben de kızıma hemen isim bulmuştum şimdi 12 haftalık hamileyim 4 tane kız ismi vardı aklımda çok hazırdım birinden birini koyardım hepsi çok mutlu ediyordu beni amaaaaaaa oğlum olacakmış hüç beklemediğim yerden vuruldum ve asla isim bulamıyorum böyle dernek vakıf isimleri koymak istemiyorum furkan ensar vs efe yiğit mert rüzgar yusuf gibi isimler de istemiyorum çocuğum efelenmesin mümkünse 😂 mehmet koymam dörtbir yanım mehmet ali koyma dediler fena oluyprlarmış e ben ne koyacam ya ne neee 😂 çok zormuş erkek anası olmak çok