2 gündür o kadar rahatsızım ki muhtemelen kovid oldum diyorum kendi kendime kemiklerim dahi sızlıyor bir tane de kızım var 20 aylık onada bakmam gerekiyor 2 gündür iyileşemediğim için aferin sünis vardı evde başka bir ilaç yoktu onu içtim ve bebeğimin hareketlerini hissetmeyince acile gittim doktor hiç rahatlatıcı şeyler söylemedi, şuan bir sıkıntı yok ama olabilir doğduktan sonra da sakat olabilir vs dedi ağlayarak eve geldim kaç saattir ne yiyorum adam akıllı ne bişey başına gelen oldu mu allah rızası için sağlıklı doğum yapan oldu mu ? 33 haftalık hamileyim