Ben ilk hamileliğim kaza ile oldu ben folik asid kulllanmamıştım hiç . Hamile olduğumu öğrendikten sonra doktor normal herşeyi içinde olan vitamin vermişti onu kullandım 9 ay boyunca . Şimdi planlı gebelik istiyorum 3-4 aydan beri folik asid kullanıyorum henüz gebe değilim 🤷♀️ içmeye devam ediyorum folicus var bendede